she´s alive and doing good! :)

27 februari 2016 - Sucre, Bolivia

lieve mensen!

Na 2 maanden niks te schrijven via mijn blog wil ik even kort laten weten dat alles helemaal goed met me gaat, en ik nog steeds erg veel geniet en vooral veel leer, over de landen die ik bezoek en zeker ook over mijzelf.

De afgelopen 3 weken heb ik samen met Alva ( en alle andere backpackers die we op onze weg tegenkwamen) langs de kust van Ecuador gereisd. Heel gave weken met veel strand, surf en feest.

Ik schrijf dit vanuit een internetcafe in Sucre, Bolivia, waar ik sinds 2 dagen ben! Heel spannend weer alleen naar een nieuw land maar bovenal natuurlijk weer een mooi nieuw avontuur. De komende week woon ik bij een lieve jonge vrouw met haar 2 zoontjes in het centrum van deze bizar mooie historische stad en zal ik ook weer mn spaans een weekje bijspijkeren!

Zeer binnenkort zal ik jullie uitgebreid vertellen over de cruise, mijn weken in Cusco, de rondreis door Peru met papa, de afgelopen weken in Ecuador en natuurlijk een update van hoe het me afgaat in Bolivia!

Ik ben trouwens alleen bereikbaar via facebook en email! mn telefoon is verbazingwekkend ver meegekomen maar heeft deze bijzondere reis helaas niet mogen overleven...;)

jullie zullen snel uitgebreider van mij horen!

heel veel liefs uit Bolivia

1. Opa Hans:
    28 februari 2016
    Lieve Noor. Dit reisverslag is kort en bondig, hoop binnenkort meer van jou te horen. Dat Spaans van jou zit nu wel gebeiteld, jouw Mams vertelde dat je haar telkens verbeterde als zij Spaans sprak.
    Ik vind het wel een geweldig avontuur, dat zeker ook jouw leven heeft verrijkt.
    Zal je missen met eierenzoeken, maar daar hoef je niet speciaal voor thuis te komen, je zou wel gek zijn. Volgens mij moet je nu bedrijfskunde gaan studeren en secretaresse worden van een CEO, die veel over de wereld reist en jou daarbij meeneemt. Succes met jouw laatste maand in Zuid-Amerika, goeie thuisreis en tot ziens Groetjes van Anita en Opa Hans